Perjantai päivänä ennen tuota ensimmäistä näyttelyä (4.-5.3.2006) oli ensimmäinen pesu ja kynsienleikkaus. Peseminen ei ollut kovin kivaa, kun kynnet leikattiin! Se oli tosi harmillista, kun olin saanut juuri teroitettua kynnet niin teräviksi kun olla ja voi! Olin teroittanu ne mun upo uudessa kiipeily-/raapimis puussani. Olin hirveänn jännittynyt ja mami vasta olikin, tuo oli jo hänen kolmas näyttelynsä, mutta isot pojat ei jännitä, tai ehkä joskus...

  Näytteykassin pakkaus oli mahtavaa sain olla siinä mukana ja käskin mamin pakata mukaan paljon mun lempiruokia kuten Tassu Maitonappeja ja Royall Caninin napuja, Sheebaa ja Hilssiä, paaaljon leluja ja meinasin pakata vahingos yhden meidän kissan pennuista mukaan (noloa...)

Pikku leikit ennen pesua:

650922.jpg

Ja kohta koittikin näyttely aamu...

Aamulla mami oli kauheessa täpinässä, kun ei muistanut mihin oli laittanut minun rokotustodistuksen ja näyttelyvahvistuksen. Kohta mami huomasi, että oli laittanu ne reppuun. Aamulla klo: 8.00 lähdettiin matkaan ja saavuttiin eläinlääkärintarkastukseen ajoissa ilman passaa tai kakkaa. Sitten näyttelyhäkissä tuli ongelma, kun  mami oli ottanut väärää hiekkaa mukaan se nimittäin pölytti minun  komean turkkini! Minua ja muita LKU:ita (lyhytkarvaisia uroksia) arvosteli tuomari Arja Martikainen. Vähän liian tarkka tuomari minun mielestäni. Mutta ystävällinen hän oli, mutta ei varmaan oikein ymmärrä meistä pojista mitään, kun oli naispuolinen henkillö. Siksipä jouduin tyytyä kolmanteen sijaan.

Arvostelu näytti tältä:

Tyyppi: nuori mies hyvin kehittynyt.

Pää: Sopusuhtainen, aristokraattinen profiili

Silmät: Kaunis muoto ja väri. Hyvin kehittyneet (?)

Korvat: Sopusuhtaiset

Turkki: Lyhyt musta ja kiiltävä

Häntä: Sopusuhtainen

Kunto: Ex

Yleisvaikutelma: Ujohko

Tulos: 3

 

650962.jpg

Häkissä...Häkin nro. 330

650947.jpg

Arvostelussa Arjalla.

Sunnuntailla olikin sitten miespuolinen tuomari Glenn Sjöbom, joka ymmärsi meikäläisen päälle. Olin hieman huonotuulinen, kun mamin piti taas herättää mut kesken unien! Arvostelu tulos oli jälleen 3.

Glennin käsialasta en saa hyvin selvää (mullakin olis varmaan parempaa käsialaa, kuin tuomareilla)...

651069.jpg

Häkki (ulkoa päin)... Häkin nro. 286

651063.jpg

Pahoittelen taas kuvan huonoa laatua.

Glenn Sjöbom:in arvostelussa.