Tänään oli tosi jännä päivä. Mami rakenteli verstaassa jotain ihmeen häkkyrää. Siitä taitaa tulla mun kiipeilypuuni! Ulkoilutavoistani poiketen mami laittoi mun taluttimeni johonki tolppaan kiinni ja antoi mun olla siinä vähän niinku "vapaasti". Sen tolpan lähellä oli joku vihreä ihmeellinen (mami kutsuu pressuksi) pressu siis... tutkin sitä innokkaasti sen toisesta päästä löytyikin makkaran paloja ja kissanpentu!(?) Pentukin oli kai tullut ihmettelemään tuota pressua. Myöhemmin iltapäivällä mami antoi mulle (maustamatonta) broileria ja jauhelihaa. Nam! Se oli herkkua. Loppupäivä'n leikin mamin -ja muiden kissaystävien kanssa.

660832.jpg

Ja nyt mami on saanut kaksi hirveää päähänpistosta. Ensiksi se puhui jotain Maine Ciooneista(?) Täh! onko semmoinen tulossa meille! Noh ei onneksi ainakaan vielä, mutta ne on ruvennu jo puhumaan että voitaisiin ehkä hankkia.

Toisena oli se, että mami on ruvennu puhumaan että vietäisiin Miuku (äitin sisko) leikattavaksi, ja näyttelyyn Tampereelle! E- enkö mä ole sitten tarpeeksi hyvä? Onneksi mami sanoi viellä perään että kokeiltaisiin vain Miukua, kun se on aina lähdössä mukaan, jos mami tai/ja minä ja meijän muu perhe lähtee jonnekkin.

Loppupäivän olenkin makaillut ja laiskotellut, koska ulkona on satanut.

660840.jpg

Mistä toi koiranlelu tähän kuvan ilmestyi?

Näin kesällä en oikein usein päivittele näitä sivuja, koska on mukavampi puuhailla jotain muuta, kuten paistatella auringossa ja leikkiä.

660857.jpg

660861.jpg

Kuka meni pudottamaan mun makkarakipponi? ;)