Jäiks, kyllä näyttelyä edeltävänä perjantaina jännitti, kun taas leikattiin kynnet ja  mentiin pesulle. Tämä näyttely olikin Jämsässä eli sinne kesti ajaa kolme tuntia. Minä ajattelin tehdä tälläkertaa pesusta helpomman ja olla hiljaa...

Matkaan lähdettiinkin jo klo: 6.00. Aamulla aikaisin siis. Matkalla en voinut pidätellä enää pissaa joten se tuli vahingossa kuljetuslaatikon pohjalle ja, kun mami ei ollut muistanut laittaa Boxin pohjalle edes hiekkalaatikkoa! Näyttelypaikalla minun tassuni jouduttiin sitten pestä olin tietenkin pahalla päällä. Tuomarina oli Puolalainen Albert Kurkowski. Luulin hänen ymmärtävän minusta jotain mutta hän oli erilaisempi tuomari kuin Glenn. Varmasti hauskin kommentti Albertilta oli: "Kissalla on kova vietti". Tarkoitti siis minua. Arvostelutulos oli siis 5.

  Onneksi sentään jotain hyvää jäi näyttelystä minullekkin kun mami sai paljon kotikissan omistaja ystäviä. Minä sain paljon erilaisia märkäruokia ja tietty näytepussin Royalia. Tässä kuvia:

651116.jpg

Siinä koko häkki. Minua väsytti tosi paljon tämä näyttelypäivä Häkin nro. 358.

Kovan laatu oli taas valitettava, mutta valaistus oli hieman huono.

651121.jpg

Valitettavasti mami ei löytänyt yhtään kuvaa arvostelusta. :( Olisin voinu ite löytääkki...