Tämän neljännen näyttelyn järjesti kotikissa yhdistys ry kokis 23.9.2006 Lempäälässä. Taas pesulle ja nukkumaan huomenna aikainen herätys.

Aamulla klo. 6.00 lähdimme kohti Lempäälää, kuinka tylsä autossa olikaan maata. :/ Matkasta selvittiin tälläkertaa ihan hyvin ja kaikki tarvittava oli mukana koska minä oli auttanut jälleen mamia pakkaamisessa. Arvosteleva tyomari oli Sara Ojaniemi, joka oli jälleen naispuolinen. :) Sara oli mamin mielestä paras tuomari tähän mennessä. Minä en nyt siitä oikein tiedä... Tälläkään kertaa onni ei mpotkaissut minua. Tuomari sanoi että olen liian nuori vielä voittamaan. Olinkin vielä nuorin koko joukosta, mutta ei väliä. Sijoitus oli 9. Lisäksi minä sain  kunniapalkinnon, kun hallitus valitsi heidän mielestään parhaimpia kissoja. Minut palkittiin koska minulla oli rento olemus.

Arvostelu:

Tyyppi: Keskikokoinen, lihaksikas, kehittyvä ja sopusuhtainen.

Pää: Muoto vielä kehittumässä. Hieno suorahko profiili!

Korvat: Hauskat tupsut päissä! Kauniin muotoiset ja kokoiset.

Silmät: Hienon vihreä väri, kauniin muotoiset ja kokoiset.

Turkki: Kiiltävä, pehmeä, aavistuksen pitkä.

Häntä: Sopivan pituinen.

Luonne: Utelias, kiltti ja hyvin käyttäytyvä.

Kunto: Erinomaisessa kunnossa!

Arvostelutulos: 9

En valitettavasti löytänyt Lempäälän näyttelystä kuvia. :(