Mami sanoi että pitää osallistua meidän koko kissajengin yhteisessä blogissa kissakuvahaasteeseen. mä olisin halunnut kyllä omassani. Kissakuvahaasteen aiheena oli vauhti, joka oli ehdottomasti helpon haaste! Meidän koko kissajengin kuvat löytyy täältä.

Tässä nyt tuloksia mitä minusta saatiin, tosin kaksi kuvaa näistä vaan laitettiin kissakuvahaasteeseen, näistä minun kuvistani:

695243.jpg

Itse minä olen tuolla kuvan reunassa navigaattori ei tainnut hyvin toimia tai sitten oli kamerassa vika. Katokaa kun oikeen agility esteetkin on kaatuneet. ;)

695265.jpg

Tästä kuvasta te kyllä näette että osaan minä agilityäkin!

Siis juu ja eilen mami opetti mulle temppuja! Tai siis minä opetin mamia opettamaan. Temppuja; istu, seiso, hyppää, maahan. Tai osasinhan minä jo nämä, mutta kertailtiin vähän, ettei mamilta unohdu (Sillä on niin huono muisti, ettei meinaa aina muistaa pentujen nimiä.) Se olikin hauskaa. Muut vain löhöilivät ja minä senkus tein temppuja minkä jaksoin. Makkaranpalan sain aina palkaksi.

Sekoileekohan tuo laskuri nyt! Vaikka eilen se vasta laitettiin on jo 100 käviän mittari mennyt rikki! Kivahan se jos blogini kiinnostaa.

695291.jpg

695305.jpg

Nyt ollaan parannuttu näyttelykuumeesta. Äkkäsin tänään, että  se näyttelyhän on jo tavallaan  elokuulla, kerta on 1.-2.9. Siis onhan se ihan selvästi melkein elokuulla! Ahkerasti ollaan jo näyttelyasentoja ja pöydälläoloa harjoiteltu, mutta viellä on varaa parantaa niinkuin aina!

Nyt sateisena päivänä kerkeänkin kirjoitella teille muille niitä kommentteja.