Namj ja namj ja nam... Herkkua. Sain tänään ja eilen maistella ihanaa whiskasin mmmm... ruokaa. Mami antoi kerrankin jotain kaupan mössöä mulle, koska whiskassin mmmm...:issä  ei ole viljaa! Mami ei oikein anna mun syödä viljaisia ruokia, kun niistä tulee virtsavaivoja.

683117.jpg

Kas kas tuossa kuvassa mua justiin venytetään. On tullut vain puolikas kuva. :D

Pitää alkaa jo nyt harjoitella syyskuun näytelyä varten, että ollaan sitten täydessä lyönnissä ja voitetaan kaikki komistukset. ;) Mami pitää tuota mahdottomana ajatuksena. Mut kyllä mä ainakin uskon itteeni. Kun Romeo on kerran päiitetty ja kerran Lassekin, niin kyllä pitää saaha sioitus LKU1. Vähintään.

Tuosta linkitys "kuvasta" tuli hieman liian suuri. (Mamilla peukalo keskellä kämmentä. Se ei osaa tehdä tällä tietokoneellla paljon mitään. Hädin tuskin muokata edes kuvaa.)

Meillä meni juhannus ihan rauhallisesti. Oudolta tuntui, kun naapurimme eivät olleet pölpöttämässä ja kiusaamassa minua jne. Toivottavasti meni kivasti juhannus myös sielläpäin!

Seuraavaan kissakuvahaasteeseen pitäisi kaippa osallistua.

683154.jpg