En näin kesällä jaksa kirjoitella paljon, kun on paljon muutakin tekemistä, kuten ulkoilu, auringon otto, syöminen ja kaikki mahdolliset makkaranheittely leikit! :)

Mami on käynyt joka päivä täs kirjoittelemas eri kissa forumeihin, eikä oo antanut mun tulla koneelle ollenkaan, hädintuskin edes kerkesin laittaa nuo kissakuvahaasteen kuvat tähän. Ja mikä pahinta täällä on satanut kaiket päivät, ollut märkää ja aika viileää, näin kesäksi.

Mä oon saanut nyt uuden fleksin. Semmosen keltaisen ja venyvän. kokeiltu me ollaankin sitä jo. Ihan mukava oli, ja koitamme myös tuota Eet Pörrin tapaa ulkoilla. Mä innostuin uudesta fleksistä niin, että rupesin vetämään mamia tielle. Lopuksi se jutui kantaa mut sisään syömään voita ja kermaa. Nam!

745053.jpg

Niinkun huomaatte kyseessä ei ollut mikään päivälenkkivaan ihan iltakävely, kun tuo mami tuli vasta niin myöhään kaupasta (niinkun aina.)

745059.jpg

Mami on myös kokeillut antaa mulle uutta herkkua, joten nyt on ruokavinkin aika

Áinekset:

  1. Kananmunan keltuainen
  2. (Suolaton) Voi
  3. Kermaa

Kaikki ainekset sekoitetaan yhteen ja tarjoillaan mieluiten heti. Suosittelen kokeilua! Yrittäkää saada miminne kokkaamaan. ;) Meidän mami on ihan hulluna keittiössä, heti kun keksii uuden reseptin. Seuraavaksi se aikoo testata sitä mun herkku suikaleiden eli Broilerin suikaleiden kanssa. Se maistuu varmaan maukkaalta!

Ensiviikolla mami aikoo taas käydä M&M (mustissa ja mirrissä), arvaan, ostamassa mulle sitä yäkkyä Royall Caninin penturuokaa! Miksi sen pitää syöttää sitä mulla! no siksi että mä saan lisää massaa jne. Ja sano ostavansa uudet valjaat, sellaiset mitkä on Nemolla ja Eetulla. 

Jihaa ei enää kahtakaan kuukautta Tapereen näyttelyyn!! Aivan ihanaa pääsen tapaamaan teitä joitakin blogikamuja, sekä ihania tuomareita. Mami vasta innoissaan on. Jopa enemmän kun mä! Se höpöttää, että saa taas tavata kaikki kissan omistaja kamut jne. Ja Mun synttärit on n. kuukauden päästä! Mami lupas antaa mulle vaikka mitä hienouksia lahjaksi! Uudet hääkiverhot ja sen seikkailu, rapina putken ja kiipeilypuun, mikäli se hidastelia saa sen valmiiksi.

Noita kissaystävien blogejakin alka olla jo niin paljon, että ei meinaa keritä käydä kirjoittelemassa kaikkien omiin. Yritän silti parhaani! Ja uusia tulee vaikka millä mitalla, kun uusiin tutustutaan ja omia kotisivujanne saatte myös laittaa minulle, jos en huomaa katsella näkyykö blogissanne linkkiä sinne. Kotisivuista puheenollen, tuli mieleen, että mami on tekemässä mulle kotisivuja! Kerron sitten linkit ja muut, kun kotisivut ovat valmiit. Mun uusi kuvagalleriani on muuten täällä. Tämä itse blogikin pitäisi saada joskus valmiiksi, kun tuohon otsikkoon mami kerkeäisi joskus laittaa mun kuvan.

745093.jpg

Mä en myöskään saa olla koskaan kuvaukselta rauhas oon nääs itse Miiru filmitähti! Mutta olisi kiva joskus silti pitää vapaapäivä.