Mä söi tuossa yhtenä päivänä jauhelihaa. Ai että se oli hyvää. Mä en nimittäin ollut pitkään aikaan saanut tuota jauhelihaa. Se maitui niin makealta, että se nousi mun ruokasuosikeissani listakköseksi!

Huomenna mmamia odottaa kauppareissu, kun sen pitää hakea kaikki matkaeväät sun muut sununtain Tampereen reissua varten. Mua taasen odottaa huomenna pesu ja viimeistelyt. Ja pitää vielä pakata muutama juttu mukaan. Se on niin käsillä se kaksikuukautta odotettun päivä. ;) Moni blogikamu saa mennä jo huomenna näyttelemään. Esim. Eetu ja Alexander, Nyyti ja eikös Jimin poppoostakin joku lähtenyt?

Me sivottiin maminkanssa toissapäivänä meidän kattien kaappia. Sieltä löytyi vaikka mitä hianoja leluja! Esim semmonen joka päästi ihan outoa ääniä semmonen linnunääniä päästelevä lelu. Mä aluksi ajattelin että uskaltaisiko siihen koskea, kun se kuulostaa noin oudolta, mutta loppujenlopuksi se olikin ihnan kivaa. Me ei oltukkaan muiden kattien ja mamin kanssa huomattu, että siellä kaapissa on noin paljon tilaa.

Mun kotisivuni ovat muuten nyt sellaiset, että linkin voisi antaa mutta nyt en ihan kerkeä vilä kun mami tuossa hoputtelee, että pitää lähteä. Kotisivuni ovat siis vielä keskeneräiset. ;)

 

Miirunkuvavalmis.jpg

P1070166.jpg

P1070164.jpg 

Mä tiiän kyllä, että tassuilla syönminen on tosi rumaa, mutta mä halusin van kiusata vähän mamia.