Moikka vaan taas! Jeremias on lähtenyt ja mä makoillut koko loman. Mami on käynyt Mustissa ja Mirrissä hakemas noille toisillekkin ruokaa. ;) Mami keksi tekosyyn kun kysyin siltä, että no, toitko valjaat. Tekosyy oli; Eihän niitä siellä ollut ja kaikki raha meni muutenkin leluihin ja ruokiin. Mrr...Koskahan mä saan ne uudet valjaat....en jaksa enää odottaa kauaa, ja hei! Tampereen näyttelyyn ei ole enää kuukauttakaan! Mun synttäreihinkin on vaan muutama viikko aikaa! Jippii!

Tänään kun oltiin tossa pihalla niin mä vaanin ainaski puoli tuntia yhtä tipua ja vihdoin sen sain ja nappasin. Tai siis en nyt aian heti kuitenkaan, kun kaksikertaa epäonnistui ja sitten, "kolmas kerta toden sanoo". ;)  Mami ei tykännyt kun mä sen tipun nappasin. Se kiiruhti nopeesti sisälle ja haki mulle ruokaa, sitten keksin, että näinhän mä saankin sitä ruokaa tosi helposti. :D.

Voi ei! Mami lähetti äsken Siperiankissan kasvattajalle sähköpöstia ja kyseli pennusta kaiken laista! Esim. Onko "näyttelykelpoinen". Mut olishan se toisaalta ihan kiva leikkikaveri. ;)

Meillä leijuu täällä koirankarvoja joilla mä saankin sitten leikkiä, kun tpoi koiranretales on trimmattu. Mä aluks ihmettelin, että mitä ne aikoo tolle koiralle tehä, kun ne heilu trimmausveitsen -ja saksien kans tuos. Miuku jo huolestui ja meni lähempää kattoon, että onko joku hätänä, mutta onneksi ei. :)

Kissakuvahaasteen aiheena on vihertassu Siihen onkin musta paljon kuvia, mutta eiköhän muutama riitä:

652130.jpg

Reipasta ulkoilua. :D