Hih, mä tuossa lauantaina pujahdin ovesta ulos ja karkasin tosta "aita-alueelta". Mami ei huomannu. Mä menin sinne naapurin pihalle minne mä en nimittäin ole päässyt koskaan. Sieltä jatkoin matkaani seuraavaan naapuriin, siellä olikin mukava ulkokartano jossa mä sitten nukuin yön. Sielä oli yksi hiiri jonka mä sitten pyyrystin. Se maistui namille! Mutta mä kuitenkin ikävöin mamin kermajuomaa ja broilerin suikaleita ja lähin sitten lopuksi kotiin. Oli sillä reissulla tosin ihan kivaa, ei tullut kylmäkään.Mami sanoi, että se oli hätääntynyt, mä sanoinkin sitten sille, että sun kannattais antaa mulle vähän enemmän kerma ja broilerin suikaleita, niin kyllä mä sitten pysyisin ihan kiltisti ja vapaaehtoisesti sisällä. Mä ajattelin kyllä että ei mamin olisi tarvinnut tietää missä mä yövyn jne., mutta se naapuri sitten kertoi, vaikka mä sanoin sille naapurille, että sä et sitten kerro tästä mamille! Mutta ei se näköjään auttanut.

Arvatkaa muuten miksi ensiviikon maanantai on mulle hyvin täårkeä päivä ja odotan sitä innolla?

825123.jpg

Mutta nyt, kun mulla on niin hieno ulkotarha, niin aijon tästä lähteäkkin sitten ulkoilemaan.