En kerinnyt eilen enkä toissapäivänä kläydä täällä kirjoittelemassa, mutta vihdoin ehdin. ;) Mä sain mamilta syntymäpäivälahjaiksi tollasen pussukan (joka on vaaleanpunainen... hömm) ja se on täynnä leluja, sen lisäksi mä sain kolme Sheba "purnukkaa" ja Perfect fitin kuivaruokaa ihan herkkupaloiksi. Tuolla lelupussukassa on kolme palloa yksi semmonen hieno superloni pallo ja hiiriä sieltä pussista löytyi ainakin viisi! Tuo yksi on aika iso ja värikäs siinä on keltaista, vaaleansinistä, tumman violettia, vaaleanpunaista ja tummemman punaista. Tuo yksi hiiri on vihreä ja kiiltävä ja sillä on hännänpäässä tommonen Kilisevä mikäs toi nyt on, no joku kilisevä pallo. Eilen tuli "postissa" hieno paketti mulle, kiitos Maxille, Morrikselle ja niiden äidille! Se paketti sisälsi yhden Sheba "purnukan", Gourmetin pussiruokaa ja vielä itsetehdyn hienon lelun, lisäksi sen käyttöohjeet ja kortti mulle. :) Todella paljon kiitoksia Maxi ja Morris!

Eilen pääi livahtamaan Tampereen näyttelyn vahvari postilaatikkoon. Tuomarinahan oli se Bette Lund DK (?)  Jännittää, millaisenhan arvostelun Bette oikein antaa? Viimeisimpiä harjoituksia ja harjan vetoja tehdäänkin ensiviikolla, kun näyttelyhän on jo viikon päästä sunnuntaina. Kyllä se aika vaan kuitenkin kuluu nopsaan. Mutta sitten tuon näyttelyn jälkeen tuleekin pulma. Mihinkä seuraavaksi? Ei, ei, en halua taas pitkää näyttelytaukoa!  kolme kuukatta oli ihan liikaa. Mä sanoin mamille, että saisi ilmoittaa mut paljon muihinkin näyttelyihin, mutta se vaan lässyttää, että kaikki paikat on niin kaukana, hyvä että edes Tampereelle mennään. Mutta jos mamin Syysloman aikaan sattuisi olla joku näyttely kaukana tai lähellä, niin sinne voisi lähteä. Täyty seurailla tarkkaan noita esittelynäyttelyitäkin, kun KOKIS ei viissiin järjestä tänävuonna näyttelyä. Harmi vaan. Viimenäyttely oli niin kiva!

Meidät päästettiin tuossa yhtenä iltana ulos juoksentelemaan ja sitten toi meidän hauva pääsi irti. Mä sanoin mamille, että älä hyvä ihminen päästä sitä rakkia ulos siältä! Se vaan lässytti että kyllä tuon koirankin pitää saada spurtata. Onneksi me kuitenkin saatii  lohdutukseksi semmosia oikein kunnon kaloja. Oikein oikeita, ei siis eläviä. :) Mä en tajua mutta äitini Mirri ei syöny sitä kalaansa. Eikö se osannu? Mutta kyllä sen olis pitänyt osata kerta se opn puoliksi se Norjalainen Metsäkissa, kun sen emo oli Norski. Vai eikö sillä Mirrillä sitten vaan ollut nälkä?

Tässä kuvia:

HPIM2884.jpg  HPIM2882.jpg

Tuossa missäm on nuo kolme sheba purkkia on siis mamin antama lahja ja tuo toinen Maxin ja Morriksen antama. :)

HPIM2869-1.jpg

HPIM2866.jpg

HPIM2845.jpg "Ootko sä tosissas?"

HPIM2828.jpg

HPIM2852.jpg Mä sain kuin sainkin koko patjan itselleni!

HPIM2815.jpg Lavuaari, mitä mukavin nukkumapaikka!

HPIM2785.jpg Tuossa mä katsoin sitä koiraa, kun se juoksenteli.

HPIM2808.jpg Viirun ja hänen maminsa antama ihana hiiri käytössä.