Tää näyttelyvuosi on ollut aika "köyhä" meille. Vain neljä siis 4 näyttelyä tänävuonna! :O Ja 2-4 näyttlyä tulossa. Mut tohon löytyy kyllä selitys nimitääin ensivuosi on sitten rikkaampi vuosi meille. ;) Nimitääin jos lähetään sinne ulkomaillekkin. Vähintään kahdeksassa kotimaan näyttelyssä olisi tarkoitus käydä. :D

MAHTAVAA:
Eetu Pörri oli eilen koko näyttelyn paras kotikissa! Mahtavaa, onnittelut vielä kerran Eetulle!

Ihan tyhmää...ei mitään tekemistä. Muutamaa hämähäkkiä oon vaaniskellut ja saanut kiinni ja meinannut maistaa, mutta mami otti ne multa. Miltähän ne olis maistunu? Mua ei huvita tai kiinnosta tehä paljon mitään. Ei mua huvita syödä jauhelihaa, ei huvita syödä makkaraa, eikä edes huvita ja kiinnosta poseerata kameroille.

Ainoat asiat jotka mua nyt kiinnostaa on leikkiminen ja ulkoilu. Onneks m pääsen tänään ulkoilemaan.

Tässä voisikin nyt samalla osallistua kissakuvahaasteeseen jonka aiheena on Ei kiinnosta

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

- Ei oo nälkä

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

- Mä haluun ulos!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

-Vai et aukee... siihen tarvitaan salasana.

 Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

- Makkara aukene!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

-Eikö toi muka ollut oikea salasana?