No vihdoin taas kirjoitellaan. Anteeksi nyt kaheasti, kun on taas kestänyt.

Mä eilen leikin ton meidän koirulin kanssa vessassa semmosta hauskaa lekkiä kerrompa siitä nyt tarkemmin:
Mä olin siis tulla ihmisten vessassa illalla ihan vaan loikoilemassa ja luulin ettei koira ollut sisällä. Oikeastaan mä tiesin että se oli, mutta mä luulin, että se ei ollut. :d No se koira kuuli varmaan kun mä kehräsin siellä ja (vessan ovi oli tietenkin raolla) se koira tökkäs oven vaan auki! Eka mä säikähdin ja nousin pystyyn. Tai en mä oikeasti säikähtänyt, mutta mä ajattelin, että pitää puollustaa tuota... ...vessaharjaa, kun se pyysi. :d Se koira sitten tuli mua nuuskimaan ja mä päätin sitten mennä yhden kaapin alle piiloon.  Se hurtta vaan tökki naamallansa mua, kun se on niin suuri ja varsinkin sen leveä naama on niin suuri, että se ei mahdu sinne alle. Minä sitten sillä tassulla vähän tökin sitä, ei mulla kynnet ollu pitkällä, ei toki.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Toi karvakasa pitäs trimmata ihan kaljuks, mutta mamma ei ole vielä aivan ehtinyt. Ei sillä aina tommonen turkki ole, nyt vaan sattuu olemaan.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Aina se tunkee ton ison naamansa mun eteen ja vielä nauraa kaiken lisäksi. Ihan selvästi kattokaa vaikka!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

No tossa se luulee, että pelkästään sitä kuvataan, vaikka mähän olen filmithti tuossa kuvassa ja pääasiassa muahan siinä kuvataan!
(Enempää kuvia ei saatu, kun tosta typerästä digikamerasta loppu akku.)

Sitten (hauskin kohta tai ainakin toka hauskin.) Se koira rupes päästeleen ihan jotin hassuja ääniä. Ja murisi, taitaa olla tuon rodun joku tapa, kun se leikkii. Mä olin ihan ihmeissäni että mitä ihmeitä ääniä se välillä päästeli. Välillä se ammui välillä yritti jopa naukua. Kyllä se välillä ihan haukahtikin, mutta ihan leikkimielellä.

Sen jälkeen mä ajattelin, että en jaksa enää maata ja hiivin matalana sen koiran ohi, kun ajattelin, että se  on niin tyhmä niinkun ne yleensä on, mutta ei se lähti heti perään. Me pidettiin siinä sitten pieni lepo tauko. Tauon jälkeen mä menin saunan oven eteen makaamaan ja toi hölmö rakki luuli, että mä menisin saunan alle ja leikittäis taas sitä leikkiä mitä "ennenvanhaa". Mä päätin sanoa sille, että eikö tehtäisi välillä niin, että sä menisit tuonne toiselle puolelle saunaa, (saunan sisälle) kun mä olen aina ollu siellä. Se koira rupes miettiin ja sano, että ei se muka voi, kun sen turkki likaantuu. (Naurettavaa.) Mä päätin tehä semmosen jutun, että menen puoliksi saunan sisälle ja puoliksi ulkopuolelle. Meillä saunan ali pääsee kissa helposti kulkemaan. Mamma luuli eka, että mä juutuin kiinni, mutta pöh, en mä nyt niin paljon vielä ole lihonut.

Ovi avautui vähän ja se koira ryntäs kattomaan mitä mulle tapahtui. Ja mminä sitten ovelasti tungin itteni sinne vessan puolelle ja koira jäi saunaan, kun ovi meni kiinni. Me leikittiin vielä hetki siinä, kunnes mami pilas kaiken ja päästi sen rakin sieltä pois.

Ja koska kaikki varmasti tykkäävät kuvista laitetaan nyt sitten viikolla tapahtunutta:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

 Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

 Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

 Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Lisäksi vielä mammalla on asiaa.

Sain tällaisen haasteen Uolevin ja kalevin kissablogista:

Tarkoitus on kirjoittaa kolme juttua alla mainituista ajankohdista:

Kymmenen vuotta sitten (1997)

- Minulla oli kissa nimeltä Pörriäinen, varmaan viisain ja rakkain kissa mikä minulla silloin oli. Vaikka kaikkihan ne on rakkaita!

- Vietin oudon pääsiäisen.

- Olin unohtumattomalla kalaretkellä.

Viisi vuotta sitten (2002)

- Ostin uuden kissan. Mustavalkoisen kk uroksen nimeltä Elmeri.

- Elmeri katosi.

- Oma kissani sai ensimmäistä kertaa pennut.

Kolme vuotta sitten (2004)

- Mirri ja Miuku tulivat taloon.

- Kävin ensimmäisessä kissanäyttelyssä (ilman kissaa).

- Vietin suurenmoisen juhannuksen.

Vuosi sitten (2006)

- Miiru kävi ensimmäisessä näyttelyssään.

- Kissat elivät liikkuneet ulkona enää vapaana.

- Mirri lopetti näyttely uransa.

 

Tähän asti tänä vuonna (2007)

- Miiru on jo kokenut näytteliä.

- Miuku ja Mirri ovat saaneet ennätysmäärän tyttöpentuja.

- Miiru sai parhaan näyttelytuloksensa tähänasti.

 

Eilen:

- Kissani aloittivat kalanmaksaöljy kuurin.

- Kävin lenkillä ja juoksi 2km hölkkäsin 1km.

- Haaveilin rotukissasta.

 

Tänään

- Kävin pienellä lenkillä.

- Kirjoitan Miirun blogiin.

- Hoitelen kissojani.

 

Huomenna

- Siivoan

- Käyn lenkillä.

- Hoitelen kissoja.

 

Ensi vuonna (2008)

- Miuku aloittaa näyttelyuransa

- Miirupääsee ensimmäiseen näyttelyynsä ulkomaille.

- Minulla on rotukissa (?)

Haastan seuraavat:

Bakerin ja Maxin mamman

Nyytin mamman

Jerryn mamman