Me ei olla päästy kirjoittelemaan vaikka kuinka moneen päivää, koska netti on ollut ihan mäsänä, tai toisin sanoen nettiyhteydet poikki. Ei olla päästy kirjoittelemaan, edes joululahjoista tai makoisista ruuista. :( Onneksi nyt kuitenkin nettikin toimii.

Meidän joulu oli tosi herkullinen! Saatiin monenlaista herkkua ja kaikenlaisia lahjoja ja pooseerailtiinkin ihan mielellämme. Vähän jopa kinkua saatiin ja kermaakin. Tavallista enemmän  saatiin kaikenlaisia herkkupaljokain. Lahjaksi mä ja Mirri saatiin uudet kaulapannat, ruokaa ja herkkuja, sekä minä sain vielä vinkuvan hiiren. Miuku sai paljon enemmän herkkuja lahjaksi, kun me muutta ei saanut lelua, eikä uutta kaulapantaa. ;) Oli meillä muuten ihka oma joulukuusikin. :D

1167339.jpg

1167354.jpg

Mirristä ei sa hyviä kuvia salamala, joten piti ottaa ilman.

1167362.jpg

1167371.jpg

Mamma oli äsken kylässä ja tuli vasta äsken. Se oli katsomassa yhtä Ragdoll neitosta. :)

Nyt mammaa kyllä tosi paljon siis ihan tosi, tosi, tosi paljon harmittaa, kun mä en päässyt sinne poriin näyttelemään! Minun sarjassani olisi ollut vain yksi ainoa LKU, nimittäin Vili. No ei se nyt niin haittaa, kun ensivuonna saan näytellä ihan kivasti. Varsinkin alkuvuodesta. ;) Siksi mamma onkin suunnitellut mulle kohta rokotus reissua. Ei, en minä halua! No pakko kai sitä on sitten uhrautua.

Kaikki pennut on meiltä muuten jo häippässytkin. Pikku Nini lähti viimeisenä. Onneksi Miuku sentään vähän leikkii mun kanssani ja noi lelut tietysti. Mutta ne vaan on aina niin hiljaa tai joskus puhuu jotain kilinä kieltä tai vinku kieltä, jota meikäläinen ei ole opiskellut (ainakaan vielä).

Teidän kamujen blogiin kirjoittelen ihan pian, vamaankin homenna, tai kun tässä kerkeää, koska nyt on aika tiivis aikataulu tänään, kun meille änkeää jotain vieraita, ja vieläpä kissa allergisia.

Hyvää Uutta Vuotta kaikille kamuille ja kamujen palvelioille! Kyllä minä (tai jos en minä niin Mirri, Miuku tai mamma) kirjoittelee tänne ennen tuota uuttavuotta. Mahsollisimman paljon yritetään saada kirjoiteltua tänne.