(Piti laittaa esittely jo eilen, mutta mammalle tuli joku kiireinen juttu.)

Kyllä, minä se olen, itse Wilma Wilhelmiina. Nimestä päätellen tämän reviirin prinsessa. Kutsumanimeltäni Wilma ja lempinimiltäni Pieni, Vilppu, Viima, Viltsu, Löllö jne... Löllö on vähän hassu. Se tulee siitä, kun olen aivan kuin Ragdoll eli annan riepotella itseäni miten päin vain.

Olen luolteeltani eli melkeimpä täydellinen. Joskus hieman itsepäinen, mutta oikeasti hyvin ihmisrakas, leikkisä ja utelias, The Perfect Cat. Viihdyn hyvin sylissä ja olen melkeinpä kaikki ruokainen. Tällähetkellä ruokalistaltani löytyy raakoja lihoja, kermaviiliä, silakkaa, Royall Caninin kitten ja babycat napuja, sekä Feline Porta 21 kitteniä.

Kaikki ovat ottaneet minut todella hyvin vastaan. Miiru on iloinen uudesta leikki -ja painikaverista, Miukun äidinvaistot ovat heränneet, Mirrin mielestä olen ihan ok kisu. Tuo koira vähän arveluttaa, mutta eiköhän siitäkin tule vielä hyvä ystäväni. Ainakin on kovasti yrittänyt tehdä tuttavuutta.

Rotuni on tämä ihana kotikissa/maatiainen. Jonkin verran norjalaisen näköä minusta voi löytyä.

Mamma sanoo, että minusta on kovin vaikea ottaa kuvia, kun olen niin vilkas, mutta tässä muutama kuva, jotka eivät kuitenkaan ole yhtä täydellisiä, kuin minä.

Wilma.jpg

poseeraa.jpg

KIvell-1.jpg

Lähden sitten ensilauantaina kissojen match showhun turistiksi.

Pitää tästä sitten lähteä rapsutettavaksi. Kivaa kesää!