Ja kyseessähän ei ole mikään Lenkkimakkara! vaan ihan tavallinen kävelylenkki ullkona. Sellainen minä (Wilma) ja mamma tehtiin eilen taas pitkästä aikaa, kun on muka ollut niin märkää, että mä en muka olisi viihtynyt tepastella näillä vitivalkoisilla tassuilla ulkosalla kuralätäköissä ja sohjossa. Melkeimpä tuollaista sielä ulkona on ollut ja pitkästä aikaa aurinkokin paistaa taas hurja kirkkaana taivaalla.

Tuo laihis piti lisätä tuohon otsikkoon koska mamma meinaa, että mä en saisi yhtään enää lihoa! Häh, oonko mä muka jotenkin yli lihaksikas?  Jos se pistää mut laihikselle niin se on ihan sen mamman oma syy, kun eihän se vie mua lenkille läheskään niin usein kun mä haluaisin tai rakentanut niin isoa ulkotarhaa, että sielä voisi juosta aivan hullun lailla pitkästi ja vetää rallia törmäämättä niihin kaltereihin. Kyllähän mä tietenkin paljon kulutan, kun mamma sanoo, että "tuolla katilla on tuota energiaa vähän liikaakin" ja ihmettelee kuinka sitä niin riittää. :D

Toisaalta voisihan sitä popsimista vähän rajoittaa ainakin tuolta ihmisten ruoka (taikka eihän se oikeastaan kunnon ruokaa niille ihmisillekään ole) puolelta mamma nimittäin antoi mulle sen suklaan palasesta yhden minipalan ja kappas vain (itseasiassa ei se mikään kappas ollut) mähän söin sen ja oonhan mä kyllä syönyt paljon muutakin kuten sielä näyttelyssä sitä keksiä ja kotona kaktusta ja kaikkea sellaista... Eihän se mamma siitä tykkää kun mä mutustelen melkein mitä vain. Enhän mä muka saisi syödä mitään muuta kun lihaa ja sellasia kissanruokamömmöjä kuten Almoa.

No laitetaan nyt kuitenkin vielä semmoisia iloisempiakin uutisia, että mullahan on sunnuntaina (22. päivä) 1v synttärit!  Tätä tulinkin tänne kertomaan, mutta pitihän tuosta laihdutus hössötyksestäkin jotain mainita...

Mamma lataili noita meidän eilisiä ulkoilukuvia tuonne photobuckettiin ja laitetaan nyt tänne blogiin muutama parhaimmasta päästä. ;)

Photobucket

 Photobucket

Photobucket

Photobucket