Tämä kirjoittaminen taas venähti, kun ei pystytty jostain syystä eilen kuvia lataamaan.

No, nyt niitäs sitten tulee. Ensin paljastan mitäs sain synttärilahjaksi. Elikkä semmosen kivan lelupaketin ja perusteluna oli se, että mun leluja on viimeisen vuoden aikana mennyt rikki harvinaisen monta (köh, köh...mistäköhän mahtaa johtua...) Sitten tuon lisäksi sain vielä Whiskasin nameja ja kissanmaitoa niin, sekä tietysti paljon ruokaa. Yhtä lahjaa se mamma ei vissiin saanut mistään hankittua joten mä saan sen sitten joskus vähän myöhemmin.

Kuvassa on vain osa lahjoista, kun mamma muisti vasta sitten ottaa tuon kuvan, kun oli antanut meille ruuan.Photobucket

Me saatiin tällainen maukas ateria mun synttäreiden kunniaksi.Photobucket

Ja sitten käytiinhän myös kivalla villapaita valjastelulla.Photobucket

Photobucket

Tältä näytti mun herrrkullinen synttärikakku:Photobucket

Maiskis...
Photobucket

Kyllä mä ulkotarhassakin sain käydä ja niin myös leikkiä. Photobucket

Photobucket

Että tämmöinen synttäri päivä mulla nyt sitten oli. :)