Tuossa yksi päivä selasin tätä blogia ja kauhistuksekseni huomasin, että minä en ole päässyt tänne kirjaamaan pitkiin aikoihin edes yhtä ainutta sanaa! Nyt sitten sanoin mammalle, että avaappa tuo tietokone ja laitetaan minusta pari hurmaavan komeaa kuvaa ja vähän kuulumisia.

Mulle kuuluu hyvää ja oon tuossa taas ulkoillu joka päivä ja syöny paljon lihaa ja märkäruokaa. Toissapäivänä me saatiin jotain ihme pöpenöä jossa oli herneitä! Mamma ja minä kauhistuttiin niin ettei kyllä enää koskaan osteta marketista tuota sapuskaa. Meidän ruokakakaappi oli nimittäin aivan typötyhjä ja mamma pääsi vain lähikaupasta äkkiä hakemaan purkin ja siellä oli tietenkin vain kahta eri laatua ja molemmat semmosia joita mamma ei paljon ole ostellut... itseasiassa ei ollenkaan. niistä oli valittava, kun ei meillä ollut yhtään lihapakettia tai almopussia/purkkia tai edes Latzia, eikä me kuulemma raksuilla oltais pärjätty.

Ulkoillu mä oikeastaan oon enimmäkseen tuolla ulkotarhassa ja karannutkin pari kertaa. Opetin muuten Wilmalle saman karkaamistempun, ja niin sekin karkasi muutaman kerran ja mamma aivan hädissään yritti ottaa meitä kiinni. Kyllä se lopulta sitten onnistuikin, kun me anneettiin ottaa itsemme kiinni. ;)

Tähän väliin nyt pari ulkoilu kuvaa.

Kesilkoilua2.jpg
Tässä mä oikein aattelin poseerata.

Kesilkoilua.jpg

Kesulkoilua3.jpg

Aurinkoisia ja kuumia säitäkin täällä on riittänyt mainiosti. Eilen oli peräti 29 astetta ja tänään tällähetkellä on varjossa jotain 23 astetta. Aurinkoa on mukava ottaa hetken kerrallaan kun taas sen jälkeen aina kannattaa vetäytyä varjoon nauttimaan viileästä.

Mulle taitaa tulla vähän pitemmän lainen näyttelytauko, kun en sinne KES-KIS:iinkään pääse ja SSESYn match showkin on vain harkinnassa. Tuon Wilman mamma ilmoitti jo tuonne Jyväskylän näyttelyyn ja mätsäriinkin vissiin aikoo ajallaan. Josko sitten syyskuussa PIROKiin? Sitä mamma lupasi harkita.