Täällä on viime yön aikana satanut hirveästi ja kaikkialla on märkää. En pääse edes ulkoilemaan, muutakun ulkotarhassa jonne ei ole satanut. Kylläpä kesä voi olla joskus tylsää...Mitä sadepäivänä voisi tehdä? Mami vaan lukee kirjoja ja kokkaa meille ruokaa ja ehkä välillä vähän leikittää -tai kuvaa meitä. Ja nyt se on tossa kameran kanssa sörkkimässä ja hoputtelemassa poseeraamaan. :P Kaippa mami keksii jotain leikkiä tai viihdykettä mulle, tai sitten se lukee vaan kirjoja. Kissanpennutkin on aivan mun kimpussani, kun niilläkin on hurjan tylsää...pitävät mua ja mun häntääni kai lelunaan.

653696.jpg

653698.jpg

Näyttääkö hyvältä? Voisinkohan päästä sirkukseen?

Noh, pääsinpä sittenkin valjastelulle ja lopuksi menimme viellä käymään häkissäkin, tassut siinä kyllä hieman likaantuivat, mutta muu ei auta... tassut pitää vain pestä. Ja arvatkaa mitä mami mulle lupas!? Se tekee mulle syntymäpäivä lahjaksi  kattoon ulottuvan kiipeilypuun! Ja, kun meinasin lähtee häkistä, kun sen katossa on semmonen reikä niin mami lupas tehdä mun häkistäni viihtyisämmän. :D

653711.jpg

653715.jpg

Ja kukas se olikaan sohvan valtias?