Sillä aikaa, kun Eetu ja Nemo kisaavat Heinolan näyttelyssä ollaan me täällä Miuku kanssa hypitty, juostu ja alitettu agility esteitä. Tulokset heinolan CFA näyttelystä ovat seuraavat: ensimmäinen kehä, Eetu 2. ja Nemo 3. Toinen, Eetu 2. ja Nemo 4. Onnittelut!

Minä (Mirri siis) olen aloittanut agi harrastuksen jo yksi vuotiaana. Mamma sanoo, että olean aina ihan intona, kun se ottaa esteet esille. Niinhän minä olen! Olen oikea The Agility Kissa Mirri! ;) Miuku ei niin agista piittaa. Mamma kyllä aina yrittää treenata senkin kanssa. Kyllä se Välillä aina onistuu. Tänään on vain olut niin kuuma päivä, että ei Miuku oikein ole jaksanut. En minäkään kovin kauaa. Lempi esteeni ovat putki ja hyppy. Ne ovat hauskimmat. Aina, kun mamma tulee pihalle putken luo, menen tietenkin heti putkeen. Tietenkin ajattelen, että jos vaikka sattuisin saamaan namin. :)

Seuraavat kuvat otettiin ihan äsken. Oltiinkin ulkona harjoittelemassa. Kesällä yleensä ulkona ja talvella sitten sisällä. Sisällä ja ulkona on ihan eri esteet. ;)

Hypp1.jpg

Ottakaas kaikki mallia tästä loikasta!

Hypp2.jpg

Pois alta risut ja männynkävyt!

Hypp3.jpg

Valmiina...

Hypp4.jpg

...täältä minä tulen!

Putkessa.jpg

Äkkiä pois ennenkö putki nielaisee minut kuitaansa!