Tänään tuli täyteen mulla kaksi vuotta! Aamulla ajattelin, että mami on varmaankin unohtanut synttäripäiväni, kun ei se mitään lahjaa antanut. Me siinä sitten iltapäivällä juhlittiin hiukan. Mami sanoi, että huomenna (21.8) Mä saan vähän enemmän herkkuruokia ja ylihuomenna sitten saan vasta lahjan. Mä epäilen, että se ei ole muistanut ostaa sitä. Eli minulla on tässä kolme päivää synttäreiden viettoa. Olisin halujnut kutsua teidät kaikki blogikamut juhlimaan, mutta ei se käy mami vaan jankkaa. :( Sainhan mä muuten tänään lahjan! Nimittäin postissa tuli ihana virkattu hiiri. Kiitoksiapaljon Viirulle ja sen mamille! Ihana lelu kerrassaan.

P1070097.jpg

Kyllä mua vähän kuvattiinkin. Toosin kortilta poistui muutamia kuvia, mutta hienojakin tuli. Meidän kamera on ihan tyhmä, kun siitä loppuu aina kesken kaiken patterit. :(  Digi jutut on ärsyttäviä! Tässä synttäri kuvien tuloksia:

P1070069.jpg

P1070075.jpg

P1070071.jpg

Siinä kolme parhainta otosta. :) Saatiin me jotain herkkuruokia tänäänkin, mutta vasta keskiviikkona saan kunnon kissankakkua. :D Nam!  Tänään saatiin mm. Kissojen kala kerma keittoa, lempi raksujani, makkaraa, lemppari liharuokaani, raakaa lihaa ja välipala napuja.

Sitten Tampereen näyttely lähenee ja on enää 11 päivää jäljellä. Tuomarina minulla tomii Btte Lind, se onkin ollut yhdellä hyvällä blogikamullani Eetulla jo tuomarina. Vielä pitäisi mamin antaa minulle matokuuri. Onhan hyvä ennen näyttelyä madottautua. ;)

Sivupohjan vaihdos syyspohjaan on tulossa pian. Saatte kommentoida miltä pohja näyttää, kun se on tehty. :)