Noniin nyt se näyttely on sitten ohi! Ohi on ja kivaa oli, oikein superr kivaa. Lauantaina oli niin paljon tekemistä, että ei keritty enää kirjoittelemaan tänne lähtö juttuja. Mutta mutta... Aamulla lähdettiin siis toosi aikaisin (6.00) ajamaan kohti tamperetta. Mami pelkäsiettä kärähdetäänkö ell. tarkastuksessa, mutta onneksi ei. Aamu menikin nopsaan, kun meidän häkki oli vähän huono...lattia räsähti heti, kun mami laitto mut sinne. Mä olin järkytyksestä kakeana, siispä en voinut lähteä karkuun. :D No sitä häkin pohjaa sitten siinä kuusistaan korjailtiin. Muutama häkkinaapuri tuli apuun ja suur kiitokset siis heille! Siinä apulaisina olivat esim. Pupen ja Ipanan mamma.

P1070433.jpg

 Kymmenen jälkeen siinä sitten mami kierteli hieman muita kissoja ja kävi ostoksilla joita tulikin lopuksi 60 eurolla. Mukaan tarttui paljon ruokaa, Jerop shamppoota ja vaikka minkälaisia leluja. Sitten me vähän käveleskeltiin maminkanssa ja odotettiin  n. puolituntia, että vuoromme tulisi.

P1070415-1.jpg

No...eli mulla oli suunnitelmissa hurmata se naistuomari, mutta enhän mä siinä onnistunut, kun se tuomari otti mut siitä vaan yhtäkkiä ja käsitteli aika kovakouraisesti! Mä vähän raapaisin  sitä ja se rupes lässyttämään siinä, että mulla on jääny liika pitkäkäksi kynnet ja lässyn lässyn. Mä kyllä yritin sanoa mamille, että älä nyt jätä tota kynttä noin pitkäks mutta ei se kuunnellu mua! Muuten tuomari kehui mua paljon jossa mä olin samaa mieltä senkanssa. Se sanoi esim. "nice boy". ;)  Piti musta kovasti, mutta mä myönnän, että tein virheen siinä, kun raapaisin tuomari, siispä se veti johtopäätöksen siitä ja sanoi: (tämä on siis suomennettu) Sen takia kun kissa raapaisi se on tälläkertaa 5. Meitä kissoja siinä ryhmässä oli siis kuusi, että ei ihan viimeisieksi jääty.

P1070422.jpg

Loppupäivän me sitten valjailtiin siinä ja mentiin maminkanssa katsomoon katselemaan paneelia. Niin ja sainhan mä hienon ruusukkeenkin! Mami sai valita ottiko keltaisen ai mustaoranssin. Mustaoranssin se sitten päätti ottaa.

HPIM2972.jpg

HPIM2964.jpg

Kyllä mua käytiin paijaamassa ja monet paijailikin oikein kunnolla. Jotkut myös naureskelivat, kun mä olin tyynyn alla ja yritin ottaa sitä hiirtä siitä maasta.

HPIM2942.jpg

P1070534.jpg

Tällaista sitten tarttui mukaan:

HPIM2977.jpg

Arvosteluseteli ilmestyy jossainvaiheessa blogiin. ;)