Olen tainnut unohtaa kertoa, että Meidän talossa asustelee seitsemän kissaa minun lisäkseni kaksi aikuista ja neljä pentua. Pennut saavat pian uudet kodit ja rauha palaa taas taloon jos ei Maine Coonia hankita. Tuosta keksinkin mamille hyvän selityksen miksi en kasva (kun mamit vaan ymmärtäisi meidän kissojen kieltä). Selitys olisi siis tämä; Mä en saa ikinä syötyä, koska kaikki pennut tunkee aina mun ruokakipolleni. Vaikka mami ymmärtäisi meitä kissoja tuo selitys ei olisi varmastikkaan hyödyttänyt, sillä se on ruvennu ruokkimaan mua ihan eri paikas kun muita kissoja.

662418.jpg

Niin juu, mami on kokannut tässä aamulla mulle herrrrkku ruokia. NAM! Sillä ruualla oli joku nimikin...tais olla Broileri jauhelihasekoitus kermakastikkeella. Tässä nyt ohje jos teidän mamit innostuis tekemään tommosta ja saisitte maistaa. Siihen tuli Broilerin maustamattomia suikaleita, naudan jauhelihaa ja kermaa. Ensin naudan jauhelihaa ja broilerin suikaleita laitetaan sopiva määrä kippoon, sekoitetaan ne keskenään ja kaadetaan hieman kermaa päälle. Saatte itse päättää minkäverran laitatte kutakin aines osaa. :) Laittakaa vaan kommenttia miltä maistui, kun/jos olette maistaneet sörsseliä. ;) Niin juu ja  jauheliha sekä broirelin suikaleet laitetaan ja sekoitetaan kippoon raakana. Jos teillä on jotain kesäisiä herkkuja mitä maminne tekee laittakaa niitä vaan kommenttilistaan! :)

662470.jpg