Mä olen nyt ihan täpinöissä, kun on enää viisi-kuusi päivää h-hetkeen, eli Tampereen näytelmiin. Jee, mä pääsen ihan pian näyttelemään! Jos joku muuten tietää Bette Lind:istä jotain millainen tuomari on, niin olisi kiva kuulla, niin tiedetään varautua. Mami muuten sanoo, että mä osaan jotenkin jo näytellä pöydällä. Enkö mä muka ole osannut jo aijemmin sitten. Ha, mä olen hyvä näyttelemään sanoi mami mitä tahansa! ;) Näyttelykasseja me ollaan pakkailtu ja mukana on jo: Verhot, alusta, peti, päällysverho, muutama lelu, ruoka -ja juomakipot, kuivamuonaa, muutama herkkunami ja vielä taulut.

Mami kävi tuossa lauantaina kaupasa ja se osti mulle sieltä Best Friendin "kissojen purutikkuja" kahdeksankappaletta joista mä söin jo yhden, mutta mä en oikein tykänyt siitä, namipaloja jotka on mun herrkkua, Vitamiininappeja joita saa aina yhden napin kiloa kohti. Arvatkaappa montako nappia mä saan? Ja sitten mä sain vielä semmoisen killuttimen valjaisiin johon laitetaan nimi ja osoite. Sellasen säiliön sisässä on semmonen paperi lappu.

Tänään kun mami harjaili mua niin mulle tuli kova leikkipuuska. Mä nappasin harjan ja purin ja potkotin sitä.
Me oolaan laitettu mun pokaali ja ruusukkeet uuten paikkaan ja järjestykseen ja justiin kun mä näin makeaa unta sukkakorissa, niin mami nappas mut sieltä. Mä olin justiin saamas sitä mehevää hiirtä kinni!

Tämänpäivän ruokailut näyttivät tältä:

- Feline Porta 21stä 50g
- Royall Caninin naksuja 20g
- Voita t-lusikallinen
- Feline Porta 21 stä 50g 
- Raakaa naudanlihaa 50g
- Kananmunan keltuaista

P1070136.jpg

P1070132-1.jpg

Muita kuvia pääsee kurkkimaan täältä

Tässä vielä muutama video:

 

Tuo on vähän tumma, unohsimme nimittäin laittaa valot päälle, mutta joskos toinen olisi parempi.