Vihdoin pääsin kirjoittamaan tästä pää asiasta eli minusta!

Eli nyt aluksi ihan perustietoja minusta; Nimeni on siis Miiru, minua kutsutaan kyllä joskus vähän oudommilla nimillä, kuten Miiru Boy, Miiruli, MIrkku, Miiruska jne. Olen maatiainen/kotikissa joka asustaa maalla kahden muun kissan kanssa (Emoni Mirrin ja emoni siskon Miukun). He ovat hirveän vanhoja jo kolme vuotiaita ja emoni aina ärtsyllä päällä siis lähes aina. Minä taas olen vasta nuori ja herttainen poika. Olen syntynyt 20.8.2005. Olen ihmisrakas ja oikea sylikissa. Ystävystyn helposti uusien kissojen kanssa. Painoa on kertynyt ~4kg

Pääasiaassa tämä Blogi on minun, mutta mami tunki tuohon oman "nimensä".

650732.jpg

Anteeksi tuon kuvan huonous mutta kamera ei ollut yhtä hyvässä lyönnissä kuin minä...

Tuosta yllä olevasta kuvasta käykin ilmi, että olen näyttelykissa. Ja komea sellainen. Kuvassa minua arvostelee Jarmo Räihä, Tampereen näyttelyssä 20.5.2007. Nämä näyttelyharrastukset aloitin 2006 keväällä jolloin ensimmäinen näyttelyni oli Seinäjoen raviradalla. Kerron niistä näyttelyistä yksitellen hieman myöhemmin.

    Pitääpäs mainita lempiruuistanikin jotain. Rakastan yli kaiken Silakoita ja possun suikaleita. Niitä saa vain liian harvoin (minun mielestäni.) Ehkä kerran päivässä ja silakoita joskus kaksi kertaa viikossa. Minä pidän myös todella paljon Royal Caninin Beauti (tai jotain sinne päin) kuivaruuasta. Herkuttelen kyllä joskus Whiskasin kissanmaidolla, makkaranpaloilla ja joskus maistuvat myös Tassu Maitonapit, sekä Whiskasin hairball namit. Ruuista lisää tietoa löytyy pian ruokapuolelta. ;) (kun vain kerkeäisin kirjoittaa kaikki tänne. Kiirettä pitää...)

650854.jpg

Olen siis tuolla ruusukkeen takana tuo musta pallero jos erotatte minut kissaksi. Tämä kuva on otettu myöskin Tampereen näyttelystä 20.5.2007.

Luonteeltani olen villi ja hyvin leikkisä minulla täytyykin olla kotona monta kiipeilypuuta ja lelua. Kissanminttu hiiret ovat lempilelujani, mutta harmi vaan kun tuo Mirri karvakasa rikkoo ne aina! :D Agilityäkin harrastan koti oloissa. Hypin aitoja ja kiiruhdan putkeen. Lisäilen tänne joskus silloin tällöin lisää asioita, kun muistuu mieleeni jotain erikoista tai tavallista, älkää ihmetelkö jos mun mami joskus tunkee tänne jotain asiaa, mutta en voi sille mitään. ;)