Ensin annan teille lukioille sen kysymyksen, eli: montako kertaa vuoden aikana minun ja mamini kannattaisi vaihtaa sivuupohjaa teidän mielestänne?

Sitten tähän pää asiaan eli näyttely suunnitelmiin. Elikkäs, olemme ilmoittautuneet Tampereelle Sunnuntaiksi (2.9.), Kes-Kisin esittelynäyttely, josta ei ole viellä yhtään tietoa monesko päivä se mahtaa olla. Jos Poh-Kis järjestää jonkun esittelynäyttelyn niin kaippa sinne täytyy lähteä. ;) Poriin lähdetään luultavasti joulukuulla (8.12) Näyttely on jaettu, joten molemmiksi päiviksi eii mennä. Kotikissat arvostellaan Lauantaina.  Voisi lähteä ehkä itsenäisyyspäivänä Suvakin kotikissojen linnanjuhliin. ;)

Maanantai salaisuus paljastuu! Elikkäs minä täytän maanantaina 2-vuotta!  Niinkuin Ville ja Miiru arvailivatkin. ;)

Kuvitelkaappa! Niin kovin odotettuun Tampereen kissanäyttelyyn on enää 15 päivää. Jee mä pääsen näyttelemään kahden viikon päästä! :O Siihen ei olekkaan enää kauaa aikaa. :) Mami sanoo, että mä olen ihan kivassa kunnossa. ;)

830483.jpg 

830495.jpg

830500.jpg

Tänään oli muuten kalapäivä ja mä sain kuivattuja kaloja 3KPL ja tällaisen päivällisen: 

830448.jpg

Näyttää maukkaalta. Vai?

Niin ja sainhan mä uusia raksujakin maisteltavaksi:

830507.jpg

Tässä kuvassa mä maistelen uusia naksujani:

830526.jpg

Mami on luvannut mulle huomiseksi jonkun yllätyksen! Mikähän se mahtaa olla?