Mamma kävi eilen kaupassa ja myös M&Missä. Se toi meille vaikka mitä namia rokaa!
Royall Caninin raksuja 4kg, Hilssin pussiruokia 18 kpl ja jotain muita pussiruokia 12 kpl, Minä sain Carny 200g purkkeja kolme kappaletta. Pennut saivat Royall Caninin penturuokaa 800g, koska syövät niin paljon muuta ruokaa. Lisäksi Miuku sai vielä kaksi uutta lelua. 

Marketista mamma osti:
15l kissanhiekkaa, 4 kpl kermaviiliä, 6 kpl kananmunia ja kalaa. Lihavarastot olivatkin jo niin täynnä, että niihin ei tarvinnut ostaa mitään.

Ja tänään me pakastettiin sitä kalaa! Yhteensä kuukaudeksi (4 pussia) silakoita laitettiin pakastimeen. Nam, Herkkua! Aluksi minä vähän ihmettelin, että hei, mitä ihmeen rapinaa keittiöstä kuuluu, mutta selvis sitten, että kaloja pakastetaan. Ja tänään olikin kalapäivä ja me saatiin kaksi kalaa, kun noi Miuku ja Mirri ei syö ja yhdelle pennullekkin vain maittaa, niin saatiin minä ja Milla-pentu sitten syödä kalat.
Kerronpa teille miksi vain kaksi kalaa:

Mamma lastasi meille päivällä ruokaa ja eka, kun se laittoi kermaviilin kippoon, niin Milla juoksi siihen ja mami joutui pesemään sen tassut, kun mä pääsin ulkotarhasta, niin  eka maistoin naksuja, sitten kananmunan keltuaista, kermaviiliä ja niin, mamma oli laittanut ne kaksi kalaa ruokakupian alimmaiseksi ja kalojen päällä oli Hillssin kala-ruokaa ja possunsuikaleita. Niitä minä söinkin ja vähänkö harmitti, kun näin, että siellä alla olikin kalaa, mutta kyllä minä sen yhden kalan jaksoin syödä. :) Mirri ja Miuku söi samasta kiposta minun kanssa ja Miuku lähti jo aijemmin pois, kun näki, että alla on, "yäk kalaa!" Minä jo ajattelin, että Mirri söisi sen kalan, kun se näytti niin kalannälkäiseltä ja otin sen oman kalani turvaan lttialle ja rouskuttelin sen menemään. Mirri vaan nuoli lautasta, eikä syönyt sitä toista kalaa. Onneksi. 

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ei tässä ole kaikkea mitä mamma osti!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ei vielä tässäkään

 Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Kalaa.

 Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

(mamma huutaa) "Syömään!"

Milla: "Ihan kohta, ihan kohta!"

 Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Kaikki: "Herkkua". *maiskis, maiskis*

 Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Yhteiskuva .

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Miiru: "Älä yritäkkään. Et vie minun kalaani!"

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Milla: "Mikä ihme toi on? Näyttää kalalta". (mikä lie)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket 

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Kaikki katsovat Millan kala showta, paitsi Miiru, joka poseeraa kameralle. ;)

 Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Milla: "No nyt mä sen syön!" (Oli mitä oli)

 Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Milla: "Hyi yäk! Sehän on limainen!"

Milla: ... "Mihin se kala sujahti"...

 Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Milla: " No vihdoin se löytyi".

 Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Milla: "Vähäks namia"...