Minä Wilma Wilhelmiina tälä yksin joudun kirjoittamaan. Nyt on nimittäin käynyt niin köpelösti, että Miiru on kadonnut! Mammalle on tullut viestiä, että joku olisi nähnyt lähistöllä, mutta mamman etsiessä tältä paikalta missä Miiru oltiin nähty, ei sitä enää näkynytkään. :´( Tämän mätsärin/näyttelyn jälkeen. Eli huomisen jälkeen mamma aikoo laittaa ilmoituksia kadonneesta pantteristamme.

Nyt minä sitten joudun lähteä yksin näyttelemään. Heti toisella kerralla saan lähteä yksin. Viimeksi Alajärven mätsärissä meitä oli yhteensä kolme näyttelijää. Ja nyt on minun varassani meidän (minun ja mamman) agilitynäytös. No, enköhän minä pärjää yksinkin onhan minulla mamma ja muut tukijoukot. Tulkaa ihmeessä ihastelemaan minua ja muita kissoja kattiakanssa! -kissatapahtumaan huomenna. Ja aikataulu löytyypi täältä. Minua saa rapsutella, silitellä ja vaikka pitää sylissä.
Kuulemma ilmoittautuneita on 31! Ihan kiva kissamäärä ja jännittävä kilpailu tulee.

Huomenna illalla raporttia tapahtumasta!

Edit. Kiitos paljon kaikille, jotka onnittelivat Miirua! mm. Eetulle&Homelolle, Sirpalle&Kollolle, Mustalle&Harmaalle ja Bakerille, Maxille ja Tiinulille! Kiitos kamut <3  (Miirun puolesta)