Me maminkans leikittiin tos aamulla ja mä koitin uutta petiäni, mami yritti ottaa siitä kuvan siitä musta ja pedistä, mutta mä halusin van niin kovaa pehalle, että mami sai tyytyä vain epäonnistuneisiin kuviin. ;) Se antoi mulle  aamupalaksi sulatettua voita ja pitkästä aikaa Whiskas Mmmm... liharuokaa. 

Mulla oli kova hätä päästä pihalle ja tos eteises mä sitten pyörin ja hyörin ja mami yritti laittaa mulle epätoivoisesti valjaita. Sitte kun päästiin ulko-ovesta pihalle, niin mä meinasin kompastuttaa mamin, ihan vahingossa. Mä vedin mamia Takapihalle ja yritin päästä naapureiden pihoille, mutta mami vaan veti mut pois sieltä tai oikeastaan kantoi. Mä suutuin sille ja vähän murisin.

Mami veikin mut ulkotarhaan, kun se tietää, että mä tykkään olla siellä. ;) Sitten se yritti lepytellä mua jollain makkaralla. Kyllähän mä söin sitä ihan mielelläni, mutta sanoin sille, että vois enskerralla päästää mut sinne naapurin pihaan, niin ei tartte sitten makkaraa kuluttaa. No sitten me oleskeltiin siellä ulkotarhassa oikein molemmat, kun en mä tykkää siellä yksin olla.

Sitten mami lähti hakeman broileris suikaleita ja kun se tuli, niin rupeskin satamaan. Me jäätiin loukkuun sinne ulkotarhaan. kunmä syöny, niin mami aut syliisä ja vei sisälle lämpimaan. Mä ajattelin että meen sitten sinne uuteen petiin nukkumaan, kun mamin kamerasta loppui patterit niin se ei voinut paparazata mua. ;)

Mami lähti juoksien hakemaan ulkotarhasta kameran ja broilerin suikaleitten loput. Ja pääsin lopuksi kamerasta eroon. ;)

774931.jpg

774933.jpg

774935.jpg

Siinä muutama ulkoilukuva. ;)