Mami kävi eilen Mustissa ja Mirrissä ostamas meille ruokaa, kun ruokavarasto oli tyystin yhjä. Nyt mä olenkin runvennut pitämään tuosta pentuuuasta, ei se enää niin kamalaa ole.
Mami osti mulle kolme purkkia Shebaa, seitsemäntoista märkäruokapussia (100g), jotka olivat Feline Porta 21stä, Kaksi Royall Caninin penturruoka (kuivamuona) säkkiä (2kg KPL), mami sanoi, että se olis muka ostanut kolmannenkin jos rahat olis riittänyt. Sitten se osti viellä tommosen laatikon joka sisälsi kaksi 400g penturuoka pussia, leluhiiren ja 3€ ale kupongin jostain väh 2kg ruokasäkistä. Ja viimeiseksi tarttui mukaan viellä kolme kissanminttuhiirtä. ;) Tommosia tuliaisia M&Mistä. Nuo ostokset maksoivatkin yhteensä jtn. 70€
Aamupäivä menikin tänään rauhallisesti, siis epätavallisen rauhallisesti ja aika tavalliseen malliin muuten. Mami antoi Feline Porta 21sen ja Royall Caninin penturaksujen sekoitusta aamupalaksi. sitten mä annoin mamin ottaa musta kuvan, että saadaan tänne jotain muitakin kuvia kun ruokakuvia. ;) Eipä siis mitään ihmeempiä ole tapahtunut nyt aamupäivästä.


Tuliaiset M&Mistä.




Kommentit