Eilen sateli meille lunta aika lailla. Sitä on jo sulanut pois aika paljon. Tylsän märkä keli on, eikä kukaan, ei edes Miuku (innokas ulkoilija) ole halunnut lähteä ulos.

Olin tussa jo hetki aikaa sitten mamman sylissä päiväunilla. Mamma nimittäin katseli televisiota ja minä tietenkin halusin syliin. Hetken sitten katselin sitä ohjelmaa (mikä olikaan) ainakin se oli todella tylsä! Minä pääti ottaa pienet päikkärit ja nukahdinkin hyvin äkkiä. Siinä sitten noin puoli tunta torkuin, kunnes mamma ei jaksanut enää istua ja lähti pois. Todennäköisesti mammakin oli huomannut että ohjelma on tylsä tai sitten se loppui. Jommin kummin. Jokatapauksessa näin makeaa unta ja sain syödä mamman katkarapu, märkäruoka sekoitusta päiväunien jälkeen (siis todellisuudessa ei unessa). Njam!

Photobucket

Photobucket

Tänään ollaan saatu maistella loppuja kissanruohoja mitä jäi pääsiäisestä. Tai, ehkä osaksi ollaan leikitty niillä. Ainakin minä niinkuin kuvasta huomaa. ;)
Keskiviikkona juoksentelin ympäri taloa. Parasta leikkiä. Mamma sitten leikitti minua ja hyppäsin sen käteen monta kertaa. Ihan vahingossa! Mamman syy, kun lelun "varsi" oli niin lyhyt. Oikeasti lelu oli yksi mamman koristelema pajunoksa, joka oli tehty meille. Siinä todella houkuttelevia höyheniä ja kissoja. :)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Ei Muuta Kun, Hauskaa Viikonloppua!